Klistermærker og folie til biler

Folie til bil - her en mercedes

Firmabilerne har været til syn. De er ok og kan holde i et par år endnu. Fint. Der er bare lige det ved dem, at noget af den folie, som blev sat op på dem som reklame for firmaet, er ved at skalle af. Det ser ikke pænt ud. Det sender sådan et lidt sjusket signal om firmaet. Og I er jo ikke sjuskede med det arbejde, som I udfører for kunderne. Så det skal der gøres noget ved. Da I fik sat folien på bilerne tænkte I ikke over, hvad det var for en form for folie. Det var slet ikke i tankerne. Der var slet ikke nogen overvejelser om det var folie, som skulle ’monteres’ med lim eller om det var selvklæbende folie.

Holdbart til bilerne

Det, der var det vigtigste, var, at det var holdbar folie til biler, der bare sagde wauw, når den var sat på. I havde da også en professionel til at komme og sætte folien på bilerne. Men nu, sådan ca. 4 år senere, så er folien som sagt begyndt at skalle. Den har stået godt imod sol, uvejr og vind. Så I vil ikke beklage jer. Overhovedet ikke. Men I vil gerne have et godt tilbud på ny folie til bilerne.

I ved, at folie til bil varierer lidt i priser. Det kommer lidt an på hvilken folie der skal anvendes og det kommer naturligvis også an på hvor meget folie, der skal på hver enkelt bil. Skal det være store stykker, der dækker hele bilen eller skal det bare være små reklameskilte, der viser jeres logo på vognenes sider?

Mange designs og farver

I har også set, at det er muligt at få folie til biler i forskellige designs og farver. Det er ikke længere noget med en sort eller hvid baggrundsfarve og så en enkelt farve til logo eller bogstaver. Nej, I kan faktisk få lavet en hel tegneserie, hvis det er det, I har brug for. Det er op til jer – eller måske er det op til jeres grafiker, der ved noget om design og reklamer på biler. Det er jo det folie til biler oftest bliver brugt til: Reklamering. Det er derfor en opgave, som jeres grafiker bliver sat til at løse. Han har alt jeres grafiske materiale i sine file. Så han skal bare trykkes på maven. I skal have bilerne klar hurtigst muligt.

Klistermærker er hurtige

Du sender ham derfor et link til et firma, der sælger alle mulige slags folie og klistermærker. Han svarer hurtigt tilbage, at han har grebet bolden og at han vil vende tilbage med to eller tre forslag i løbet af de næste to dage. Så kan I lige diskutere dem og beslutte jer.

Du er glad. Du ved, at det bliver ordnet. I får flotte firmabiler i løbet af få dage og du betaler gerne for den synlighed, som I vil få. For det får I. Det ved du. Den folie til bilerne, som du fik på dem for fire år siden, har jo virket ganske fint. Jeres kunder fik øje på jer – sådan bogstaveligt talt på gaden.